وب نسیم

قیمت سئو تضمینی

قیمت سئو تضمینی

برای هزینه برای کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل و همکاری با متخصصین سئو یا آژانس‌های ارائه دهنده خدمات سئو لازم است اطمینان یا تضمین بابت این موضوع داشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با تمام موضوعیت قیمت سئو تضمینی و مزایا و معایب آن آشنا کنیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

تضمین در سئو

با توجه به هزینه ای که کارفرما برای سئو و بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل پرداخت میکند؛ درخواست تضمین برای به نتیجه رسیدن پس از مدت مشخصی دارد. این موضوع کاملا طبیعی است اما نکته اصلی این است که تضمین روی چه چیزی باید باشد؟ تضمین برای رتبه، تضمین برای افزایش ایمپرشن یا کلیک، تضمین روی فروش و … 

دقت بفرمائید که تضمین روی رتبه، با توجه به قانون مصوب 1308 «فروش مال غیر» محسوب شده و مجاز نیست. پس تضمین روی چه چیزی باید صورت گیرد؟

ما در آژانس سئو وب نسیم، تضمین را روی عملکرد و رشد سایت قرار میدهیم و گزارشات به صورت هفتگی و ماهانه برای کارفرما ارسال خواهد شد.

گزارش نویسی در سئو
گزارش دوره ای عملکرد، بهترین راه اعتماد سازی بین کارفرما و سئوکار

چگونه به یک سئوکار یا آژانس سئو اعتماد کنیم؟

بهترین و مهمترین راه برای انتخاب یک سئوکار یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، شناخت کافی از میزان تخصص، نتایج بدست آورده (نمونه کارها) و اعتبار شخص یا شرکت در این زمینه است. نکته اینجاست که بسیاری از افراد میتوانند کار سئو انجام دهند اما نیاز و وسعت پروژه شما تعیین میکند که با چه شخص یا شرکتی میتوانید وارد مذاکره شده و قرارداد سئو ببندید.

KPI در سئو؛ راه حل سئو تضمینی سایت

KPI یا شاخص کلیدی عملکرد مخفف عبارک key performance indicator است که برای سنجش عملکرد افراد در سازمان‌ها یا شرکت‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. به زبان ساده: KPI یک معیار قابل اندازه گیری در طول زمان برای رسیدن به هدف مشخص است. برای مثال هدف اگر رشد سایت شما در سئو باشد، افزایش ایمپرشن (impression) یا افزایش کلیک در بازه زمانی مشخص، میتواند به عنوان KPI در نظر گرفته شود.

مراحل سئو سایت در آژانس وب نسیم

ما در وهله اول سایت‌هایی که از ما درخواست خدمات سئو دارند را به طور کلی بررسی میکنیم و اهدافشان را می‌سنجیم. در صورتی که توانایی رشد و بهبود وضعیت سئو سایتشان را داشته باشیم با توجه به بودجه یا اهداف کسب و کار، هزینه یا نقشه راه به کارفرما ارائه میشود (اگر کارفرما بودجه تعیین کند، بر اساس آن استراتژی سئو ارائه میشود و اگر استراتژی و وسعت پروژه تعیین شود، هزینه انجام آن به کارفرما ارائه خواهد شد.) پس از آن مراحل کلی سئو سایت توسط وب نسیم طبق مراحل زیر است:

  1. تحقیق کلمات کلیدی و چینش استراتژی سئو
  2. سئو تکنیکال و فنی سایت
  3. بررسی و بهبود تجربه کاربری
  4. تولید محتوا و ساخت صفحات هدف
  5. لینک سازی داخلی و ایجاد دسترسی برای کاربر
  6. چینش کمپین های تبلیغات و رپورتاژ آگهی
محاسبه هزینه سئو

چگونگی محاسبه هزینه سئو سایت

هزینه و قیمت سئو تضمینی برای هر پروژه و هر سایت وابسته به میزان خدماتی است که برای پروژه نیاز دارد و با سایت دیگر ممکن است متفاوت باشد. البته ما طبق 90 درصد پروژه های سئو کهروش های مختلفی برای محاسبه هزینه سئو وجود دارد که به طور مختصر این موارد را بیان میکنیم: 

قیمت سئو تضمینی سایت های وردپرسی

به طور کلی هزینه سئو ربطه به پلتفرم و زیرساخت سایت ندارد اما به این دلیل که در سایت های وردپرسی پنل و داشبود سئو مشخصی (استفاده از پلاگین های سئو) وجود دارد که بسیاری از افراد توانایی کار با آن را دارند، قیمت و هزینه کمتری دارد. در سایت های وردپرسی یک سری ساختار آدرس دهی و ساخت صفحات وجود دارد که برای بسیاری از افراد آشنا است. برای مثال سایت های فروشگاهی که بر پایه وردپرس فعالیت میکنند از پلاگین ووکامرس با یک مدل خاص از استراتژی آدرس دهی کار میکنند که برای بسیاری از سئوکاران مشخص و قابل درک است. به همین دلایل میتوان گفت قیمت سئو تضمینی در سایت های وردپرسی نسبت به سایت های اختصاصی کمتر است.

قیمت سئو تضمینی سایت های اختصاصی

در سایت های اختصاصی موضوع کمی متفاوت است؛ در این مدل سایت ها که تمام ماژول ها و بخش های سایت به صورت شخصی سازی شده کدنویسی شده است، شخص متخصصی باید در مجموعه قرار داشته باشد که این کدنویسی را بر اساس اصول سئو بررسی کند تا ساختار آنها برای ربات های گوگل قابل دسترسی و قابل درک باشد. به طور کلی در سایت های اختصاصی بخش تکنیکال سئو سایت بسیار حائز اهمیت است که معمولا بسیاری از کارشناسان سئو در آن تجربه کافی را ندارند. همچنین تعامل شخص سئوکار با تیم فنی مجموعه میتواند یکی از مهمترین ویژگی های لازم برای همکاری با او شود.

در کنار این موارد متخصص سئو که کار بهینه سازی یک سایت اختصاصی را برعهده دارد لازم است که داشبود سئو مورد نیاز خودش را از تیم فنی با شفافیت بالا درخواست کند تا بتواند بسیاری از تغییرات فنی را از دوش تیم فنی بردارد. این موضوع میتواند سرعت تغییرات سئو سایت را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. قیمت این مدل پروژه های سئو به دلیل کمبود فرد متخصص و باتجربه برای انجام آن، کمی بالاتر است.

در صورتی که وبسایت شما به صورت اختصاصی برنامه نویسی شده است، پیشنهاد میکنیم به صفحه قیمت سئو سایت اختصاصی مراجعه کنید.

سوالات متداول

میانگین قیمت سئو تضمینی سایت چقدر است؟
قیمت سئو تضمینی برای هر شخص یا شرکت متفاوت و طبق کیفیت یا تعرفه شخصی خودشان است. اما ما در وب نسیم به طور میانگین با هزینه حدود 6 الی 8 میلیون تومان پروژه های سئو و پشتیبانی سایت ها را برعهده گرفته ایم.

چه تضمینی برای رشد کلمات کلیدی سایتم وجود دارد؟
ما در وب نسیم رتبه خاصی را تضمین نمیکنیم اما رشد و بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت شما را تضمین خواهیم کرد که طبق عملکرد هفتگی و ماهانه قابل رویت است.

چه مدت طول میکشد تا در کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بگیرم؟
زمان مورد نیاز برای کسب رتبه قابل قبول در هر کلمه و مفهوم کلیدی متفاوت است و براساس میزان رقابت و سختی کلمه کلیدی متفاوت خواهد بود.

قراردادهای سئو در وب نسیم چه مدتی دارند؟
تمام قراردادهای پشتیبانی و سئو سایت در تیم ما به صورت ماهانه بسته و پرداخت خواهد شد تا در صورت عدم رضایت کارفرما به سرعت متوقف و لغو شوند. این موضوع میتواند نگرانی کارفرما را بابت عدم پیشرفت پروژه خود برطرف کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه!

اگر سوال، ابهام، نظر و یا پیشنهادی دارید لطفا در بخش نظرات با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

همچنین میتوانید با کمک دکمه های اشتراک گذاری زیر، این مقاله را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پاسخگوی شما 10 الی 18

call 09981078265 telegram ارتباط در تلگرام