وب نسیم

سئو سایت شرکتی

سایت‌های شرکتی مانند بسیاری از دیگر سایت‌ها نیاز به بهینه سازی و سئو برای حضور فعال‌تر در صفحه اول نتایج گوگل دارند! تیم وب نسیم با تجربه کار با بیش از 20 سایت شرکتی / خدماتی مفتخر است شما را در این مسیر یاری کند. برای سفارش سئو سایت شرکتی خود میتوانید فرم مربوطه را پر نموده و یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید!

سفارش سئو سایت شرکتی

فرآیند رسیدگی به درخواست ها

  1. پرکردن فرم درخواست خدمات سئو توسط کارفرما
  2. بررسی درخواست و اطلاعات ارائه شده توسط کارفرما
  3. آنالیز و بررسی سایت
  4. محاسبه هزینه کلی پروژه سئو سایت
  5. پروپوزال اجرایی شش ماهه
  6. محاسبه هزینه ماهانه سئو وردپرس
  7. اجرای برنامه سئو پس از تایید توسط کارفرما

 آموزش سئو سایت شرکتی

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای سایت‌های شرکتی، بسیار مهم است. برای بهینه‌سازی سایت شرکتی، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

سایت های پرسش و پاسخ

همچنین، می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند Quora، Reddit و Yahoo Answers استفاده کنید تا نیازهای مخاطبان خود را بهتر بشناسید. با مطالعه سؤالات و پاسخ‌های موجود در این وبسایت‌ها، می‌توانید موضوعاتی را شناسایی کنید که مخاطبان شما به آن‌ها علاقه دارند و تشنه اطلاعات بیشتر هستند.

در نهایت، پس از شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود، باید آن‌ها را در محتوای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید این کلمات را در عنوان، متن و تصاویر صفحات وب خود قرار دهید. با این کار، احتمال دیده شدن وبسایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل (SERP) افزایش می‌یابد.

محتوای با کیفیت

ایجاد محتوای با کیفیت و مناسب با کلمات کلیدی، به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل سئو در نظر گرفته می‌شود. بنابراین باید محتوایی را تولید کنید که به خوانندگان ارزش افزوده داشته باشد.

محتوای با کیفیت یکی از مهمترین عوامل بهبود رتبه‌بندی در سئو است. محتوای با کیفیت باید از نظر محتوا، ساختار، کیفیت تصاویر و جذابیت برای کاربران جذاب باشد. در زیر به برخی از روش‌های ایجاد محتوای با کیفیت در سئو اشاره می‌کنیم:

1. بررسی رقبا

با بررسی محتوای رقبا می‌توانید بفهمید که محتوایی که بیشترین بازدید را دارد، چگونه نوشته شده است. این روش به شما کمک می‌کند تا با استفاده از بهترین روش‌ها، محتوایی با کیفیت ایجاد کنید.

2. اضافه کردن ویدئو در محتوا

با توجه به اینکه ویدیوها در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محتواهای آنلاین هستند، ارائه حجم اطلاعات زیاد در بازه زمانی کوتاه توسط ویدئوهای آموزشی، می‌تواند به شما در ایجاد محتوای با کیفیت کمک کند. میتوانید همه یا بخشی از محتوای صفحه را به صورت ویدئو آماده کرده تا به کاربر پیشنهاد دهید. این موضوع میتواند زمان ماندگاری کاربر در صفحه (Dwell Time) را افزایش دهد که از دیدگاه گوگل به معنای رضایت کاربر از سایت شما است.

3. استفاده از تصاویر با کیفیت

استفاده از تصاویر با کیفیت، نقش مهمی در بهبود رتبه‌بندی سایت شما در نتایج گوگل ایفا می‌کند. بهترین روش برای انتخاب تصاویر با کیفیت استفاده از تصاویر اختصاصی و با اندازه و فرمت مناسب است.

سئو تصاویر

سعی کنید سایز و ابعاد تصویر به گونه ای باشد که در کنار کیفیت و خوانایی مناسب، فشرده شده باشد تا سرعت لود آنها در بهینه ترین حالت ممکن باشد. پیشنهاد میکنیم برای عمیق تر شدن در زمینه  نحوه قرارگیری و بهینه سازی تصاویر در سایت خود، مقاله سئو تصاویر را مطالعه کنید.

4. ساختار محتوا

ساختار محتوا باید ساده و قابل فهم باشد و با استفاده از عناوین، زیرعناوین و پاراگراف‌های کوتاه، محتوایی سازمان‌یافته ارائه شود. شما میتوانید با کمک تگ گذاری بخش‌های مختلف محتوای خود به صورت دستی یا استفاده از افزونه (Table Of Content) دسترسی را برای مطالعه محتوا آسان‌تر کنید. همچنین دقت به سایز فونت متن و عناوین میتواند کمک زیادی به کاربران برای مطالعه محتوای شما، بکند.

5. مطابقت با استانداردهای سئو

محتوایی با کیفیت باید به‌صورت بهینه و با مطابقت با استانداردهای سئو بهینه‌سازی شود.

سئو تکنیکال یا فنی

سئو تکنیکال یا فنی (Technical SEO) شامل روش‌ها و استراتژی‌هایی است که برای بهبود عملکرد و قابلیت دسترسی سایت در موتورهای جستجو به کار می‌روند.

برخلاف سئو محتوایی که بر روی کیفیت محتوای صفحات وب تمرکز دارد، سئو تکنیکال بیشتر به بهینه سازی مواردی مانند ساختار آدرس دهی صفحات (URL)، کدنویسی، سرعت بارگذاری و بررسی خطاهای صفحات وب می‌پردازد. در ادامه تعدادی از تکنیک‌های سئو تکنیکال را برای بهبود عملکرد و سئو سایت شرکتی شما معرفی می‌کنیم:

1. بهینه سازی ساختار URL ها

آدرس URL هر صفحه باید شامل کلمات کلیدی مرتبط با آن صفحه باشد و نامساعدتا هیچ‌گونه کاراکتر خاص نداشته باشد.

2. بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحات

کاهش حجم فایل‌های CSS و JavaScript، بهینه سازی تصاویر و استفاده از CDN و فشرده‌سازی کش به عنوان چندین راهکار برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب هستند.

3. استفاده از نقشه سایت (Sitemap) و فایل robots.txt

نقشه سایت با اطلاع رسانی به موتورهای جستجو درباره صفحات وب سایت و نحوه ساختار سایت به بهتر شدن سئو و درک سایت کمک می کند. فایل robots.txt نیز مشخص می کند که کدام صفحات وب باید توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند یا نشوند.

4. رسپانسیو بودن سایت (نمایش صحیح در موبایل)

بررسی سازگاری سایت با دستگاه‌های تلفن همراه، از طریق طراحی ریسپانسیو (Responsive)، بهبود سرعت بارگذاری صفحات در این دستگاه‌ها و دسترسی بخش‌های مختلف سایت در موبایل میتواند برای بسیاری از سایت‌ها نقش حیاتی در حضور فعال در صفحه نتایج گوگل داشته باشد.

لینک سازی داخلی

ساختار درست لینک‌های داخلی سایت شرکتی شما نیز از عوامل مهم سئو است. باید ساختار لینک‌های داخلی سایت خود را به نحوی طراحی کنید که کاربر در سریعترین زمان به صفحات با اهمیت‌تر سایت دسترسی داشته باشد؛ این موضوع میتوان بر تجربه کاربری (User Experience)، بسیار موثر باشد.

لینک سازی خارجی

هر چقدر محتوایی با کیفیت در سایت خود داشته باشید و یا خدمات و محصولات جذابی را عرضه کرده باشید اما دیده نشده باشد، ارزش چندانی برای شما ندارد. ربات‌های گوگل میتوانند از طریق لینک‌هایی که سایر وبسایت‌ها به شما داده‌اند، جزئیات، گستردگی و تخصص، اعتماد و محبوبیت شما را تشخیص و در رتبه‌بندی اعمال کند. در لینک سازی خارجی لازم است به نکات زیر توجه کنید:

ارتباط و اعتبار

لینک‌ها باید از سایت‌های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شرکت شما باشند. هرچقدر از سایت‌هایی که در زمینه فعالیت شما تخصص بیشتری دارند، لینک دریافت کنید و معرفی شوید، اثر بخشی آن در بهبود سئو سایت شرکتی و همچنین افزایش ترافیک حاصل از این لینک‌ها بیشتر خواهد شد.

طبیعی باشد یا طبیعی جلوه کند!

لینک‌ها باید به صورت طبیعی و بدون اسپم بودن ایجاد شوند. از دیدگاه گوگل لینک سازی خارجی از پایه و اساس غیر مجاز است و تمام لینک‌های دریافتی یک سایت لازم است به صورت کاملا طبیعی و نه به منظور انتقال قدرت ساخته شده باشد. که در صورت تشخیص مصنوعی بودن، لینک‌ها نادیده گرفته خواهند شد.

تنوع در بک لینک‌ها

لینک‌های دریافتی لازم است در همه جنبه متنوع ساخته شده باشند؛ به عنوان مثال انکرتکست (Anchor text) در همه لینک‌ها نباید یکسان و شامل کلمه کلیدی باشد. برای این منظور میتوانید از نام برند، کلمه کلیدی، کلمات نامرتبط (کلیک کنید، اینجا، مشاهده و …) استفاده کنید.

تنوع در بک‌لینک‌ها فقط به همین بخش خلاصه نخواهد شد و لازم است در بخش‌هایی مانند پخش لینک‌ها برای صفحات متنوع، در انواع مختلف متن، عکس، آیکون و … رعایت شود.

در نهایت باید به یاد داشته باشید که لینک سازی تنها یکی از روش‌های سئو است و برای بهینه سازی کامل سایت شما، باید از روش‌های دیگری مانند بهینه سازی محتوا، کلید واژه‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

در مجموع، لینک سازی می‌تواند به شرکت شما در جذب مشتریان جدید و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. بهتر است این کار را با دقت و از روش‌های اخلاقی و طبیعی انجام دهید.

به روز رسانی محتوا

یکی از موثرترین تکنیک‌هایی که سئوکاران متوسط و حرفه‌ای از آن مطلع هستند، بروزرسانی محتوای صفحات است به خصوص اگر سایت شما از نوع محتوایی باشد. در سایت‌های شرکتی نیز به علت حجم قابل توجه محتوای تخصصی در صفحات لازم است این بروزرسانی محتوایی انجام شود. در ادامه به چند نکته مهم در بروزرسانی صفحات سایت اشاره میکنیم:

1. ارتقای محتوای موجود

در این روش، شما باید محتوای موجود در سایت خود را بهبود ببخشید و اطمینان حاصل کنید که محتوای سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما بهترین نتیجه را به کاربران نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که کاربری که وارد یک صفحه میشود باید در سریع ترین زمان بتواند به پاسخ سوال یا نیاز خود برسد.

2. افزودن محتوای جدید

شما می‌توانید محتوای جدیدی به سایت خود اضافه کنید. این کار می‌تواند شامل افزودن بلاگ پست، صفحات جدید، گالری تصاویر، ویدئوها، فایل‌های PDF و … باشد. برای مثال اگر در شرکت شما یک خدمت یا محصول خاصی عرضه میشود، میتوانید کاتالوگ محصول را در قالب یک فایل PDF به کاربران ارائه داد یا حتی به صورت ویدئویی نحوه استفاده از این محصول یا ویژگی‌های آن را توضیح داد.

3. بروزرسانی یا اضافه کردن تصاویر

یکی از مهمترین محتوای یک صفحه، تصاویر آن است که باید شامل اطلاعات مفید و قابل درک برای کاربر و موتورهای جستجو باشد. تصویر بکار برده شده در هر بخش باید اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار دهد که لزوما نمیتوان با کلمات همان

4. استفاده از کلمات کلیدی جدید

شما می‌توانید کلمات کلیدی جدیدی را به محتوای سایت خود اضافه کنید. این کار می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. سعی کنید علاوه بر موضوع اصلی اشاره کوچکی به موارد مرتبط که شاید کاربر به آنها نیاز پیدا کند، داشته باشید.

آخرین نمونه‌کارهای ما

فروشگاه آسیاتل

asiatelmobile.com

فروشگاه موبایل آسیاتل در اواسط بهمن ماه سال 1400 کار خود را با مجموعه وب نسیم شروع کرده است و پس از طراحی سایت، برنامه سئو و بهینه سازی سایت از ابتدای سال 1401 شروع شده است.

کلمات کلیدی

گوشی پوکو | قیمت گوشی سامسونگ در مشهد | گوشی 256 گیگ | قیمت گوشی شیائومی در مشهد | گوشی 128 گیگ | گوشی 64 گیگ | قیمت گوشی مشهد | مرجع موبایل مشهد

این سایت در طی یک سال از ایمپرشن 2500 و کلیک 80 به ایمپرشن 22000 و کلیک 820 رسید.

استخرچی

Estakhrchi.com

مجموعه خدماتی استخرچی در اوایل مهر ماه سال 1400 کار خود را با مجموعه وب نسیم شروع کرده است و پس از طراحی سایت، برنامه سئو و بهینه سازی سایت از ابتدای آبان ماه 1400 شروع شده است.

کلمات کلیدی

ساخت استخر | استخر پیش ساخته | استخر فایبرگلاس | استخر بتنی | گرمایش استخر | روشنایی استخر | استخر شیشه ای | سفارش ساخت استخر | ساخت استخر سرپوشیده | ساخت جکوزی

این سایت در طی یک سال، بیشتر کلمات کلیدی مهم خدماتشان، در صفحه اول و لینک یک تا سه قرار گرفت.

املاک آسومان

kharidekhane.com

مشاوره املاک آسومان در اوایل آذر ماه سال 1400 کار خود را با مجموعه وب نسیم شروع کرده است. شروع کار با بهینه سازی سرعت و خطاهای سرچ کنسول شروع و با بازطراحی و بهینه سازی صفحات لندینگ ادامه پیدا کرد.

کلمات کلیدی

خرید خانه در ترکیه | خرید خانه در استانبول | پاسپورت ترکیه | خرید خانه در دبی | منطقه آتاکوی استانبول | منطقه بیکوز استانبول | مالیات در ترکیه | پاسپورت امارات با خرید ملک

این سایت در طی پنج ماه، بیشتر کلمات کلیدی مهم خدماتشان، در صفحه اول و لینک یک تا پنج قرار گرفت.

پاسخگوی شما 10 الی 18

call 09981078265 telegram ارتباط در تلگرام